Thursday, April 11, 2013

Permulaan . . . Sebuah Episod


Assalamualaikum semua . Long time I didn't type at this Blog right ? I'm a little bit busy with my life . So for batch 95 What's your plan after result 1 month came out ? Firstly did you all see the image in the up of this story ? That's is Logo for my college . Aviation Management College . This college are at Bandar Baru Bangi , Selangor . So who those at there , just inform me so that we can meet maybe . Heeeee :D



Ekh Fyy berSpeaking pulak tadi . Hahahaha . Hari Isnin ni tanggal 15.4.2013 Fyy akan mendaftarkan diri di Kolej Penerbangan . Pasti korang tertanye2 ape yg Fyy amk kn ? Nak kata amik Pramugari Fyy x lah tinggi mana kan ? hahahaha cube semua tengok gambar kat bawah ni :


HAH ! Fyy amik Diploma In Aviation Tourism Management atau pun mudah nak faham " Pengurusan Pelancongan Penerbangan " . Ni salah satu minat Fyy jugak selain Music and Computer .
Impian nak masuk ASWARA tu Fyy simpan je lah . Kalau ada masa terluang amik kelas Music at luar je lah . So minggu depan bermula lah episod Fyy sebagai Student Kolej . I hope I can be success like other people . My Zairul and Family always support me . ILOVETHEM very much :* <3


Sincerely ,
Vampire Wife .







No comments: